Monday, August 12, 2013

Ruulisime Pärnus

10.08 Agility võistlused Pärnus Vana-Nurme talus, kohtunik Elena Dmitrochenko.

Osalesime kolmel rajal, kuigi kirjas oli neli. Kartsin, et ta väsib ära. Sveta eelnevalt hirmutas mind natuke, et selle kohtuniku rajad võivad olla keerulised ja stiil raske. Aga nagu pealkirigi reedab, saime kolmest rajast jagu ja tegime isegi endale silmad ette.

I raja algus oli üsna ehmatav. Tõkkelt viis rada slaalomisse, kuigi seal oli vähemalt kolm lõksu. Alguse tegime ära nagu ka ülejäänud raja. Ajaveaga puhas rada ja esimene koht. Videost on näha, kuidas ma lõpus käes üles tõstan ja karjun. See on ehtne pinge ja emotsioonide väljaelamine, sest ma olin TÕESTI väga närvis.
Teine rada (AG rada) pakkus ka väljakutseid, aga ma ei mäleta neid enam. Videot ka pole. Sellegipoolest saime ajaveaga puhta raja ja esimese koha "vanade kalade" seas :P

Kolmanda ehk hüpperaja jooksime hoopis vihmasajus. Asjaolu raskendas ka see, et vahetult enne starti minekut avastasin, et koera haige silma kolmas silmalaug oli natuke välja tulnud. Joostes see vist teda ei seganud, sest saime 10 kp. ja ajaveaga kolmanda koha.


Nelja raja kokkuvõttes saime midide seas esimese koha, auhinnaks pehme tekk !:)
Kõige rohkem pean ma kiitma Tessyt, kes oli kiire ja pidas lõpuni vastu !
Tänan kohtunikku huvitavate radade eest !

2 comments:

  1. Minu treener Anne ka täna ütles, et kus beagle Tessy tegi Pärnus ilusad rajad:)
    Väga lahe - tõsised agility-talendid olete mõlemad!!!

    ReplyDelete