Friday, May 4, 2018

Beaglete pidupäev

28.04.18 Agilityvõistlus A-koer Maardus, kohtunik Anne Tammiksalu

Üks tore võistluspäev väga toreda beagle-seltskonnaga.

Kuna võistlejaid ei olnud palju, siis oli selline hea pingevaba võistluspäev. Kohal oli kolm beaglet - ikka need samad vanad head tegijad - Tessy, Nopi ja Küpsis.

Ühel rajal juhtus aga selline lugu, et teadmatusest oleksime peaaegu et disklahvi saanud. Läksin raja algusesse ja panin koera maha, kui mulle hüüti, et nii ei tohi teha. Ma ei saanud alguses arugi, et mida ma nüüd teha ei tohi? Koera maha panna? Tegelikult ma alustasin valest kohast, st koera ei tohi starditõkkest raja poole panna, aga mina ise võin seal olla. Vot nii, see jääb mulle küll eluks ajaks meelde nüüd :P

Kohad olid nii, et meie saime II ja III koha, Nopi sai II ja III koha ja Küpsis sai IV koha.
Ja Maria on ikka nii tore ja toetav kaaslane. Ilma sinuta on kohe palju raskem ennast võistlustele kohale vedada :P






2 comments:

  1. Ära unusta, et need poodiumikohad tõi meile siiski see "eduu" ja "aitäh" :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa, see on inside joke, kõik lugejad ei mõistaks seda :D

      Delete